Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Alpresa 2013

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Alpresa 2013

Jag kommer åka med jubiléumsturen från Gävle via Karlskoga till Trollhättan. Där fortsätter jag till Göteborg för vidare resa till Alperna.
    Resplan finns i bifogad PDF-fil. Karta finns också nedan.
    Är någon intresserad av att åka med, eller vill åka vid annat tillfälle, tveka inte att höra av er för mer information.
    Alpresa 2013 inbjudan.pdfAlpresa 130210.jpg
    Röd NC FL 2010 2,0l, Sport, Soft top, Recarostolar, Extra allt. LED dim-, bak och helljus, I.L.M. split endbox slutdämpare, GuardianDesign-ratt, Hard top, Ecotuning motormappning (172 hk och 203 Nm), Öhlins Road & Track, Wilwood Little Big Break kit, DG Motorsport Front Splitter, Short shift, Garage Vary Rear Diffuser, Enkei PF01 17x8 ET50, Nankang AR-1 235/40R17, Pipercross Viper induction kit, LiPo 24Ah batteri, ultralätt svänghjul.
    YouTube

Nu är båt och tågresorna bokade.
    Från Göteborg tisdag 25 juni med Stenaline till Kiel, kostnad 1949 kr
    Från Hamburg onsdagen den 26 juni med DBautozug till Lörrach, kostnad 2516 kr
    Från München tisdagen den 2 juli med DBautozug till Berlin, kostnad 1156 kr
    Från Gdansk torsdagen den 4 juli med Polferries till Nynäshamn, kostnad 1480 kr
    Summa 7101 kr

Att köra motsvarande sträckor tar minst 35 timmar och ca 4000 kr i bensin. Plus fyra övernattningar á ca 500 kr. Dessutom färdas jag medan jag sover.
    Röd NC FL 2010 2,0l, Sport, Soft top, Recarostolar, Extra allt. LED dim-, bak och helljus, I.L.M. split endbox slutdämpare, GuardianDesign-ratt, Hard top, Ecotuning motormappning (172 hk och 203 Nm), Öhlins Road & Track, Wilwood Little Big Break kit, DG Motorsport Front Splitter, Short shift, Garage Vary Rear Diffuser, Enkei PF01 17x8 ET50, Nankang AR-1 235/40R17, Pipercross Viper induction kit, LiPo 24Ah batteri, ultralätt svänghjul.
    YouTube

Comment

Working...
    X