Vindskydd av den lägre modellen. Ska ej sticka upp ovanför nackstödet.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vindskydd köpes
Collapse
X
-
SV: Vindskydd köpes
Maila Staffan om vindskydd. Funkar kanon och kostar mindre än hälften av det du tittade på.
staffan.mansson@mbox301.swipnet.se
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VwAAAGEZxkhbAcWpbZ5rzHEUrByYrMsovNdRRjN7zifPtSU3m LtgQdeaLuSPMMPZlBamhnpFABOA*NjBAYGz7fvNmxozDpM7Tue i1kx!fbeWBl7NWG0rVJu7rJE!N1rx/Net%20mk1%20front%2091-a.JPG?dc=4675569972270139069[/img]
-
Japp -samma här.Ursprungligen postat av Mattias HallgrenNi som har Staffans vindskydd, har ni samma problem som jag att överdelen (tyget runt själva bågen)har blivit solblekt och i det närmaste grå? Vet ifs. inte hur gamalt mitt vindskydd är, men vackert är det INTE.
Funderar på vad jag skall göra åt det...för trasigt är det ju inte, bara mindre vackert
Kanske det går att kanta det med något konstläder. Skall prova längre fram i vår.
Samtidigt får man väl på plussidan konstatera att det blir inte så om man kör mycket uppcabbat......
Comment
-
Mitt blev oxå rejält blekt efter två säsonger.
Har nu köpt ett vindskydd som sitter som orginal på NB... kanske inte lika effektivt som Staffans men i mitt tycke bra mycket snyggare och en baggis att montera i en NA... kan lägga in en bild när webbis fått ordning på det nya albumet.
finns att shoppa på e-bay:
Comment
-
ahaa bra idé!Ursprungligen postat av Jesper BengtssonMitt blev oxå rejält blekt efter två säsonger.
Har nu köpt ett vindskydd som sitter som orginal på NB... kanske inte lika effektivt som Staffans
[quote]NOT FOR CARS WITH ROLL BARS![/qoute]
Usch då...
Nåväl, jag har ett på G... min kapellmakare hade ett grovt nättyg i plast/gummi som han ska få fixa till ett vindskydd av till störtbågen. Jag återkommer med pris för övriga...
Comment
-
Niklas, vad använder du istället? Keps?
Jag är ingen kepsmänniska själv så jag tog mig hem till Staffan och fick ett monterat.
Han trodde inte att jag skulle märka samma markanta skillnad med och utan som i en NA och det kan jag hålla med om.
Det blir en annan virvelvariant på huvet, men allt hår på höger sida står i alla fall inte rakt fram och det är huvudsaken.
Comment
-
Jag ska göra ett försök med textilfärg, efter överläggningar med frugan tror jag på det. Återkommer med resultat så småningom.Ursprungligen postat av Crazy IvanJapp -samma här.
Funderar på vad jag skall göra åt det...för trasigt är det ju inte, bara mindre vackert
Kanske det går att kanta det med något konstläder. Skall prova längre fram i vår.
Samtidigt får man väl på plussidan konstatera att det blir inte så om man kör mycket uppcabbat......
Comment

Comment