Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spolarmunstycke

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Spolarmunstycke

Spolarmunstycke köpes då ett gick av när de skulle demonteras. Alla passar, 1990-2005. Hoppas att någon har ett liggandes? Kanske på någon gammal motorhuv?

Spolarmunstycke

Flytta över så att förarsidan fungerar (Murphy brukar fixa så att det är den sidan som går sönder, blir tätt osv), montera bort T-röret och extraslangen, vips, flera gram borta.
    Men om man måste ha spolare på passagerarsidan enligt SBP är jag osäker på...
    Bor i Mölndal, är i Forshaga ibland

MX-5 Trophy -99, by Kronos Racing | 1998 JDM RS, rostig med billig

Comment

Spolarmunstycke

Ursprungligen postat av NiklasFalk
      Flytta över så att förarsidan fungerar (Murphy brukar fixa så att det är den sidan som går sönder, blir tätt osv), montera bort T-röret och extraslangen, vips, flera gram borta.
      Men om man måste ha spolare på passagerarsidan enligt SBP är jag osäker på...
      Har inte riktigt kommit till den nivån på min lättning men det är ju en idé inför framtiden. Innan jag lärt mig bilen utantill vill jag gärna se vart jag är på väg. Speciellt i regnväder!

Comment

Spolarmunstycke

Kan upplysa om att nya kostar 220kr/st(!) på mazda. ops: Man kan köpa dem från england för £7.någonting viket är lite billigare i alla fall.

Inte för att detta hjälper mig att hitta munstycken men kan vara bra/"kul" att veta.

Comment

Working...
        X