Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bagageräcke

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Bagageräcke

Jag är intresserad att köpa en pakethållare, komplett och i gott skick.

Bagageräcke

Gör ett nytt försök för att se om någon har en bagagehållare till salu.
    Annars får det väl bli MSV på semestern. Och det vore tråkigt

Comment

Bagageräcke

Den första är BÄST!! (Och dyrast...) En sån har jag!
      (Och HEEman är duktig på att montera sådana :lol: Det vet jag. :wink: )
      Dom andra är vekare och fäster i sidled vilket jag tycker känns lite klent.

Comment

Bagageräcke

Kul med lite reaktion
        Nu väntar jag på att någon med en pakethållare till salu hör av sig. Håller med Ivan. Den modellen verkar stabilast, och lättmonterad som sagt.

Blir det kontinenttripp i sommar är MSVn given. Den har motor för Autobahn och bagageutrymme för Bordershop. Det är den planerade sverigeresan som är i riskzonen. I somras fick inte ens tilldelad ranson Lapinkulta från Åland plats. Tragiskt

Comment

Bagageräcke

HEEman, skiter det sig för dig med nyanskaffning och semestertiden passar så kan du nog få låna mitt räcke, om du ber snällt..... :lol:
          (Du vet ju var det finns :wink: )

Comment

Bagageräcke

Vi har varit på semester i Tyskland, 2 personer, tält och alting utan bagageräcke........ packa lätt.......

Köp vin och whiskey istället för öl

Alla här som har byt från hoj till Miata vill ge mig rätt i att dett finns mycket plats i en Miata..............

Comment

Bagageräcke

Ursprungligen postat av Bo
              Vi har varit på semester i Tyskland, 2 personer, tält och alting utan bagageräcke........ packa lätt.......

Köp vin och whiskey istället för öl
              Tack för tipset. Jag har precis dubbelt så stark motor i bumsen och vill köra fort. Den som får in 100 liter vin, en samling Martini och tio flarror whiskey förutom hustru i en Miata anmäler detta till mig fvb Guinness Rekordbok Jag tror inte det räcker att den personliga utrustningen inskränker till badbyxor och tandborste.

Comment

SV: Bagageräcke

Ett sista försök. Ingen som vill bli av med ett bagageräcke?

Comment

Working...
                X