Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Störtbåge köpes till NA

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Störtbåge köpes till NA

bestill nå, så er du klar til 2006 sesongen..

Comment

Störtbåge köpes till NA

Ursprungligen postat av hfracing
      bengt w. er en treg kar.. han lover ting og holder absolutt ikke tidene han sier... blir gøy å få bøylen snart. men kommer til å fraråde alle andre fra å handle med han.. snart 5mnd siden jeg ringte første gang..
      Du får gärna gapa till när du fått bågen, skall bli rolit att se när min är klar, har ringt honom varje vecka sedan jag pratade med honom och han bara skjuter och skjuter på det ;(

Comment

Störtbåge köpes till NA

Tråkigt att ni inte får bågar
        Kanske kunde ni gå ihop och beställa tillsammans för att skapa mer incitament för att göra bågar.
        Anders Olsson http://hem.passagen.se/mx5racing/ kanske kunde hjälpa till på något sätt ?

/Joachim

Comment

många är det...

Ursprungligen postat av Josen
          Tråkigt att ni inte får bågar
          Kanske kunde ni gå ihop och beställa tillsammans för att skapa mer incitament för att göra bågar.
          Anders Olsson http://hem.passagen.se/mx5racing/ kanske kunde hjälpa till på något sätt ?

/Joachim
          Han har iaf 8st beställningar som väntar på leverans, dock inte samordnat från någon här.

Comment

Störtbåge köpes till NA

Jag fick min Hard Dog en vecka efter beställning....
            Men så fick jag ju betala svindyr frakt också. Jag hade lite otur och beställde den en eller två månader innan de här bågarna togs fram.

Comment

Störtbåge köpes till NA

min båge er på vei. den ble sendt i dag. bekreftet. så min bil for nog båge i alle fall..

Comment

Störtbåge köpes till NA

da har jeg hentet min båge.. perfekt timing til fridagene i påsken....

Comment

;(

Jag har fortfarande inte fått min ;(
                  Börjar bli tröttsamt.

Comment

Störtbåge köpes till NA

jeg har nå montert min (mangler bare lakk), men fant ut at det så "kulere" ut med en ekstra diagonal (så de bak meg ser diagonal røret bakfra :P)

Frem med Tig sveisen og slenge inn en ekstra rørbit.. ble ganske bra om jeg må si det selv

Comment

Störtbåge köpes till NA

Jag noterade en lite skoj fenomen när jag pallade upp min inför dämpar/fjäderbyte. Gargegolvet är tydligen inte riktigt plant så det gick inte att få den att stödja på alla fyra pallbockarna samtidigt (den vickade). Det blev att palla upp en pallbobk en cm med en bit skiva.
                      Detta säger ju en del om styvheten i chassit.

Eftersom jag monterade min båge på samma ställe (stående på hjulen) så kanske den spänner chassit snett. Kanske skulle man kontrollera att miatan står riktigt plant innan man bultar i bågar eller förstyvningsstag?
                      Bor i Mölndal, är i Forshaga ibland

MX-5 Trophy -99, by Kronos Racing | 1998 JDM RS, rostig med billig

Comment

Störtbåge köpes till NA

Ursprungligen postat av NiklasFalk
                        Jag noterade en lite skoj fenomen när jag pallade upp min inför dämpar/fjäderbyte. Gargegolvet är tydligen inte riktigt plant så det gick inte att få den att stödja på alla fyra pallbockarna samtidigt (den vickade). Det blev att palla upp en pallbobk en cm med en bit skiva.
                        Detta säger ju en del om styvheten i chassit.

Eftersom jag monterade min båge på samma ställe (stående på hjulen) så kanske den spänner chassit snett. Kanske skulle man kontrollera att miatan står riktigt plant innan man bultar i bågar eller förstyvningsstag?
                        '

dra igenom bultarna o spänn när den står på backen.
                        Sen tror jag inte att en cm gör så mycket skillnad...

Comment

Working...
                        X