Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fälgar med eller utan däck

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fälgar med eller utan däck

Hej söker "transportfälgar" till min NA, så jag slipper åka sönder R-däck på gatan till och från banorna.

Så 15" alu fälg med sommardäck på (helst) sökes.

Hej Tobias
    Jag har 4 lite småskavda OZ 15" som satt på min gamla NA-91. Dom kan du få ta över om du vill. Inga däck på dock.

mvh Ralf
    "Roslagsexpressen" 2022 NDRF 2.0 Jet Black. Medlem också i MX-5 Club Denmark. Årsmöten 2009-2019. Våra långresor: 2012 Normandie, 2013 IMaX5-Guiness World Record Participant Lelystad Holland, 2014 Norgetur, 2015 Champagnetur Epernay. 2016 "Season Opening" Mulbach Sydtyrolen, 2017 20-årsjubileum Danmark, 2018 Harz Tyskland. 2019 Årsmöte Tanumstrand, Island runt, Norweigian Summer Rally, Ålandsturen. Coronaåret 2020 Årsmötestur (inställd), Bäckaskog (inställt), Ålandsturen (inställd) Toscana (också inställt). 2021 Harpsundstur, Hälsingeturen, Vildmarksvägen. 2022 Treffen in der Norden (Travemunde), 30-årsjubileum Danmark, Årsmöte Aronsborg, Bjäreturen Skåne, , Mitt i Wermland

Comment

Hej Tobias!
      Jag har 4 st kanonfina originalfäljar till en 03a, med Kumo 195+50+15 däck till salu.
      Ca 400 mil.
      mvh Alf

Comment

Har fyra fälgar 15tum, som du kan få billigt. Finns i GBG 0708-249988 Christer

Comment

Tackar för alla erbjudanden, fick gratis fälgar av Ralf som duger alldeles utmärkt. Så jag är nöjd

Förhoppningsvis har någon annan nytta av tråden och ringer och vill ha fälgar.

Comment

Working...
          X