Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Div NA-delar köpes. Snälla kolla..

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Div NA-delar köpes. Snälla kolla..

Dessa delar söker vi till Annas nyinskaffade NA.

Hö backspegel kromad eller båda, gärna röda.
    "flerp" som sitter över stänkskyddet höger bak. Ca 10cm lång(röd).
    16-17" fälgar,gärna kompletta med däck.
    Rostfritt avgassystem efter kat(ett utblås)
    Gummimattor båda sidor.
    Kromat tanklock
    "lexuslysen" bak
    Ev en luftmassemätare
    Mugghållare istället för askkopp.

Jag vett att mycket går att köpa nytt på div sidor men tänkte kolla om någon har dessa delar liggandes och skräpar någonstans.

Mvh Magnus och Anna 070-5133677

Magnus, jag har en orginal mugghållare över. Den som ersätter askkoppen. Helt oduglig till att ha ngn form av burk eller kopp i, då man inte kan växla då, såvida du inte är över 2,10m lång (alltså växlar uppifrån)

Jag bytte ut hela konsollen till IL Motorsports nya, med två mugghållare till höger om vxl-spaken. Helt suverän!!!!

Men om du bara ska ha den till att lägga mobiltelefon i, så funkar det, även om den skramlar runt.
    Velocity Red -06 LE nr:2020 utav 3500st (som ersättning för "låååga blå" efter 12 år)
    MSV:Bright Yellow Mini Cooper S Countryman All4 -12 "Gurra"
    Enthusiastbil 1: Austin-Healey Sprite AN5 "Frogeye" 1959. I min ägo sedan nov.-74
    Entusiastbil 2: sigpicAustin-Healey 3000 Mk2 Sports Convertible BJ7 1962 (projekt) I min ägo sedan nov.-13
    "Arbetshäst" VW Caddy Maxi 140TDI DSG "extra allt" -14

Comment

Ursprungligen postat av Börje Engwall Visa inlägg
      Magnus, jag har en orginal mugghållare över. Den som ersätter askkoppen. Helt oduglig till att ha ngn form av burk eller kopp i, då man inte kan växla då, såvida du inte är över 2,10m lång (alltså växlar uppifrån)

Jag bytte ut hela konsollen till IL Motorsports nya, med två mugghållare till höger om vxl-spaken. Helt suverän!!!!

Men om du bara ska ha den till att lägga mobiltelefon i, så funkar det, även om den skramlar runt.
      Blev ju bara 186cm sen växte jag vidare framåt Anna vill nog ha en sån ändå så vi kanske ses på något fikaställe framöver.
      /Magnus

Comment

Det fixar vi under sommaren. Tror jag vet vart jag gömde undan den. (Vinden är stor)
        Velocity Red -06 LE nr:2020 utav 3500st (som ersättning för "låååga blå" efter 12 år)
        MSV:Bright Yellow Mini Cooper S Countryman All4 -12 "Gurra"
        Enthusiastbil 1: Austin-Healey Sprite AN5 "Frogeye" 1959. I min ägo sedan nov.-74
        Entusiastbil 2: sigpicAustin-Healey 3000 Mk2 Sports Convertible BJ7 1962 (projekt) I min ägo sedan nov.-13
        "Arbetshäst" VW Caddy Maxi 140TDI DSG "extra allt" -14

Comment

Hej Magnus
          Jag har en röd höger backspegel sprillans ny. Köpte två från nJoy men monterade bara vänster. Fast om jag fattade rätt ville du ha två röda eller en krom?
          Hursomhelst så är det vad jag har över// Ralf
          "Roslagsexpressen" 2022 NDRF 2.0 Jet Black. Medlem också i MX-5 Club Denmark. Årsmöten 2009-2019. Våra långresor: 2012 Normandie, 2013 IMaX5-Guiness World Record Participant Lelystad Holland, 2014 Norgetur, 2015 Champagnetur Epernay. 2016 "Season Opening" Mulbach Sydtyrolen, 2017 20-årsjubileum Danmark, 2018 Harz Tyskland. 2019 Årsmöte Tanumstrand, Island runt, Norweigian Summer Rally, Ålandsturen. Coronaåret 2020 Årsmötestur (inställd), Bäckaskog (inställt), Ålandsturen (inställd) Toscana (också inställt). 2021 Harpsundstur, Hälsingeturen, Vildmarksvägen. 2022 Treffen in der Norden (Travemunde), 30-årsjubileum Danmark, Årsmöte Aronsborg, Bjäreturen Skåne, , Mitt i Wermland

Comment

Ursprungligen postat av Ralf Nord Visa inlägg
            Hej Magnus
            Jag har en röd höger backspegel sprillans ny. Köpte två från nJoy men monterade bara vänster. Fast om jag fattade rätt ville du ha två röda eller en krom?
            Hursomhelst så är det vad jag har över// Ralf
            Ok. Tack så länge så får vi se om det dyker upp något mer.

Mvh Magnus

Comment

Jag har en uppsättning fälgar med däck 195/50-16. OBS det är ET45 på dessa fälgar, samma som original (lite ovanligt...)
              De är ca 10 år gamla, däcken 4 år. Fälgarna är slitna och uppsättningen måste balanseras om. Fälgarna heter Kosie (Japanska) och det är Pirelli Pzero-däck med en del mönster kvar. 300kr styck eller bud! Finns i Jönköping.
              Röd 90:a I min ägo sedan -96. Megasquirt-IIe, turbo, intercooler mm mm

Comment

Ursprungligen postat av Lars Carlgren Visa inlägg
                Jag har en uppsättning fälgar med däck 195/50-16. OBS det är ET45 på dessa fälgar, samma som original (lite ovanligt...)
                De är ca 10 år gamla, däcken 4 år. Fälgarna är slitna och uppsättningen måste balanseras om. Fälgarna heter Kosie (Japanska) och det är Pirelli Pzero-däck med en del mönster kvar. 300kr styck eller bud! Finns i Jönköping.
                Lars. Om Magnus inte är intresserad av Hjulen så är jag. PM:a isf.

Comment

Om någon av er är intresserad av gamla fälgar så har jag fyra gamla OZ 15" från min gamla NA, lite slitna förståss men i princip gratis

mvh Ralf
                  "Roslagsexpressen" 2022 NDRF 2.0 Jet Black. Medlem också i MX-5 Club Denmark. Årsmöten 2009-2019. Våra långresor: 2012 Normandie, 2013 IMaX5-Guiness World Record Participant Lelystad Holland, 2014 Norgetur, 2015 Champagnetur Epernay. 2016 "Season Opening" Mulbach Sydtyrolen, 2017 20-årsjubileum Danmark, 2018 Harz Tyskland. 2019 Årsmöte Tanumstrand, Island runt, Norweigian Summer Rally, Ålandsturen. Coronaåret 2020 Årsmötestur (inställd), Bäckaskog (inställt), Ålandsturen (inställd) Toscana (också inställt). 2021 Harpsundstur, Hälsingeturen, Vildmarksvägen. 2022 Treffen in der Norden (Travemunde), 30-årsjubileum Danmark, Årsmöte Aronsborg, Bjäreturen Skåne, , Mitt i Wermland

Comment

Ursprungligen postat av Ralf Nord Visa inlägg
                    Om någon av er är intresserad av gamla fälgar så har jag fyra gamla OZ 15" från min gamla NA, lite slitna förståss men i princip gratis

mvh Ralf
                    Jag är intresserad

Har du nått foto?

Comment

Ursprungligen postat av Lars Carlgren Visa inlägg
                      Hej Lars.
                      Låter intressant men hittar ingen bild på dessa? Har du någon bild? Mvh Magnus

Comment

Working...
                      X